Garaget :)

Just nu sitter jag i garaget med mina karlar (japp karlar som i två jag har fått en på köpet). Är frusen o trött idag, vi va ute på dubbeln igår :) va kul det var att träffa mina brudar igen! Ganska många saknades dock tyvärr. Men det var skönt att få dansa igen!!!! :) i morgon tänkte jag gå till berggården och be att få gå klart min praktik, har ju faktiskt avdelning Rubinen kvar att få besöka :) sen ser jag fram emot att äntligen få ta medicindeligeringen så jag kan komma igång med att arbeta!!! Jag vill verkligen jobba, tjäna egna pengar för det känns som en evighet sen! Tänkte nån dag när det är fint väder att jag ska fråga Ingabritt om jag får låna Tini på en promenad. Det är ju deras hund nu men jag hoppas dom inte blir oroliga om jag ber att få träffa henne nån gång då och då. Jag vet ju att hon har världens bästa hem och det skulle aldrig vara oklart för mig att dom är hennes ägare nu och jag kommer heller aldrig ångra det beslutet. En hund är ett stort ansvar, men det betyder inte att jag inte älskar henne längre eller att jag slutar tänka på henne. Ne nu måste jag försöka få upp värmen här och göra lite nytta :) dammsuga lite bil kanske ;) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0