Bildbomb

Nu var det ett tag sen jag la upp
blogginlägg från datorn och när man
lägger ut med mobilen får man ju inte
med några bilder eller ens mellanrum i texten.

Vad har jag gjort på senaste då?
Jo jag har varit och hälsat på Gitte (Kitty)
hon hade maskeradfest på sin födelsedag =)
med cartoon tema,
här är ett par bilder från den;

   

   

Festen va trevlig men jag tyckte faktiskt bäst
om dom dagar vi bara umgicks vi och hennes vänner =)

På hemmafronten har vi också partajat lite på
senaste, en dag va vi på hotellet =)
så här såg älskling ut efter våran finspångstripp;

(no coments... exept HAHAHAHAHAA)

och här är från förra helgen =)
     
Älskling och Jimmy       Jag & Sabina               Jimmy         

Behöver jag säga att det var fredagkväll haha =)

Men vi har såklart tagit det lugnt också,
Mange har ju haft Molly hemma varannan helg =)





Sen har jag ritat lite mer på min Vampire Diaries bild


Och åkt lite bil med hjärtat



tagit det lugnt och njutit av värmen



Det va lite bildbevis det =)
ha det gött allihop


Kommentarer
Postat av: Madde

Härliga bilder du syrran :) PÖSS!

2011-05-18 @ 00:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0