Hold my hand

Idag kom äntligen sötnosen :)
Som jag har längtat!
Vi har bara mysit hela dan,
Kollat på film, lagat mat
och pratat om allt mellan himmel och jord.
Bara att titta på honom får mig att le konstant,
mycket för att han blir så blyg
att han knappt vet vart han ska ta vägen ;D
Han e så himla söt!
Idag har jag fått honom att se "miss march",
"just friends" och "house of wax".
Vet inte riktigt vad han tyckte om dom egentligen,
jag blir ju så uppspelt när jag visar filmer jag tycker om,
så jag frågade ju direkt vad han tyckte om dom.
Eller snarare utbrast VISST VA DEN BRA?!!!
(mer ett konstaterande från min sida än en fråga)
Lite kärv situation att göra annat än hålla med
om man vill samla pluspoäng :P

MEN
Sen hände det som inte fick hända,
Nu ikväll blev han helt plötsligt jättesjuk på en gång :(
så vid elva snåret sådär bestämde han sig för att åka hem
så han inte skulle bli liggande här flera dagar...
En sida av mig känner att jag inte skulle vilja
 göra annat än att pyssla om honom
men den realistiska sidan säger att man inte
får någon ersättning för Vård Av Kille...
Sen vet jag ju själv hur jag blir när jag blir sjuk,
jag huttrar, nynnar tyst för mig själv,
ligger o drar fötterna längs madrassen, klagar,
snyftar och gråter, låter bli att duscha på åtskilliga dagar
och är ett allmänt vrak som tycker synd om mig själv
mer än vad någon annan skulle stå ut med!
Så jag förstår verkligen varför man vill vara själv
när man inte mår bra....

Men egoistiskt tänkt..
kommer jag sakna hans armar runt mig,
hans andetag mot min nacke
och inte minst hans händer i mitt hår...
Jag bara smälter inombords när jag får vara sådär nära
och känna mig trygg och... värdefull?


Krya på dig sötis så ses vi en annan gång <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0