Ibumetin, vilket SKÄMT!!

Jag har i flera dagar tänkt lägga ut bilder på grejerna jag köpte i Ullared i lördags, men vad händer?!! Jo nån äcklig jävla halsinfektion som känns som motsatsen till halvsides förlamning!!!! Det gör så ont att svälja att det ilar upp i örat på den sidan halsmandeln är svullen och det ger mig även huvudvärk PLUS att tungan är svullen på den sidan och tänderna känns helt bortdomnade! Som tur är finns det värktabletter men jag får tydligen bara ta 3 per dygn och dom avtar efter 3-4 timmar. Jag vill upplysa Astra cenica eller vilka ni nu är som uppfunnit den här skiten; DET ÄR 24 TIMMAR PÅ ETT DYGN! INTE 9-12!!!!! Jag kan lova att 12 timmar SPELAR ROLL!!! Nu ska jag försöka sova dom kommande 4 timmarna som tabletten FÖRHOPPNINGSVIS hjälper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0