Set fire to the rain

Usch vilken grå regnig dyster dag!
Tur att man jobbar,
annars hade jag fortfarande legat i sängen!
Igår var jag på middag hos Lin,
Hon hade gjort jättegod kinamat :D
som blev något stark...
Vad klen man blivit med stark mat igen,
det måste vara kittys fel
för att hon inte lagar mat åt mig längre ;)
Det var himla kul att träffa dom igen,
åkte först hem till Marie och skulle gå med dom till Lin.
I köket möts vi av Benny
som står och halsar vinglögg ur flaskan,
så vi hakade på och skickade två flaskor glögg
flitigt mellan oss :D
det är då man känner att man är på landet.
HEMMA på mitt land iaf!! ;D
Lin och hennes familj skulle åka till Kina snart,
hennes karl ska jobba så då passar hon på
att vara hos sin familj med barnen :)
hon skulle köpa hem lite souvenirer till mig,
framför allt skulle hon köpa pappersremsor
som man viker stjärnor av :D
jag älskar att sitta o vika dom där stjärnorna,
fast än så länge vet jag inte vad jag ska med dom till?..

Saknar J sötnosen,
Jag vet inte riktigt vad vi är än...
mer än att det är nått iaf
Hoppas på att vi har möjlighet att ses
snart igen även om oddsen verkar vara emot oss.
Fast det är så kul när vi väl ses
att oturen bara känns som lite gupp på vägen :P


Fånga dagen,
dom passerar alldeles för fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0