Uttråkad

Idag är jag helt uttråkad och fantasilös! Har sovit flera gånger idag och skulle lätt bara kunna sluta ögonen och sova lite till. Har färglagt lite i en målarbok, bäddat sängen, lagat broccoligratäng och kollat på tv i övrigt... Börjar bli lite trött på tvtittandet nu känner jag. Pratat i telefon med Jimmy har jag ju gjort med flera gånger, han tyckte jag skulle rita något o jag funderade på det ett tag men sen kom jag fram till att han skulle stå modell. Han är inte jättesugen på att ställa sig framför en kamera dock, men jag ska nog lyckas övertyga honom :)
I övrigt har jag börjat umgås med min förra bästa vän Morgan, det är riktigt kul faktiskt :D känns som vi umgåtts hela tiden, skönt att något är som förr. Jag saknar mitt liv som det varit, alla skaffar barn runt omkring mig och inget är fel med det jag glädjs för dom, men det får mitt liv att kännas tomt, innehållslöst och som att det står still när alla andra färdas mot det riktiga vuxenlivet. Jag har inte några planer på att bli förälder än på ett tag så vad ska jag fylla mitt liv med? Bra jävla fråga..


Kommentarer
Postat av: Signe

Jasså, så är det där han håller till, brorsan? Undra just om han fortf lever hahaha! Kram

2011-11-12 @ 15:15:11
Postat av: Josefin

Fyll ditt liv med tanken på en fin väska??? :) Barn är inte allt!! Passa på o lev livet medan det är, snart sitter man där och är över fyrtio och då får man inte ångra sig för vad man gjorde och inte gjorde. Se fram emot nya twilight-filmen också!! :D Puss på dig

2011-11-13 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0