En ledig fredag :)

Idag har jag varit ledig, en fredag till och med! Nu undrar ni säkert vad jag har hittat på. Jag tog ledigt den här fredagen för att TVÄTTA faktiskt och jag ville inte tvätta en helg för då vill jag jobba och då fick det helt enkelt bli idag :) Har även städat garderoben, plockat bort sommarkläder o sånt, sen har jag bytt gardiner till mina underbara chokladbruna och även matchat sängkläderna i samma underbara färg. Efter det ringde jag pappa och bad honom hjälpa mig sätta upp vitrinskåpena. Min underbara pappa kom med bergsborrmaskinen till min undsättning :D så nu pryder två fina vitrinskåp min vägg, satte även upp ännu en tavellist i köket med ljushållare på, börjar bli riktigt nöjd med mitt hem <3 Sen har kvällen spenderats framför Idol! Älskar verkligen att se dom sjunga, så har jag en liten crush på Linni som hade varit en total förälskelse om hon faktiskt varit en kille (hon ser ju utan tvekan ut som en). I morgon eller snarare idag (lördag) ska jag jobba på Rosenhyttan för första gången :D jag jobbar 7-16 och jag hoppas hoppas hoppas att jag har sån tur att jag får jobba med Kicki :) Nu ska jag försöka sova lite eftersom klockan är 01:00 och mitt larm går vid 05:30... Hmm 4,5 hela timmars sömn? Aja jag får sova igen det efter jobbet sen puss och god natt med er.


Kommentarer
Postat av: Kicki :)

Hej vännen! Läser o njuter av din blogg, och ser din önskan om att få jobba med lilla mej, gulle dej :) tror säkert att du kommer att trivas jätte bra ändå, för det gör man alltid där :=) Själv har jag gått och blivit förkyld, så det är egentligen bra att det är min lediga helg. Hoppas att det blir kanon dag för dej, själv går jag och lägger mej....

Många kramar

KICKI

2011-10-08 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0