Lördags mys :)

img_6200 (MMS)

Ja idag har jag jobbat på Rosenhyttan med Annika :) det var helt okej det med även om Kicki hade varit förstahandsvalet. Mellan 13-16 jobbade jag med Sandra, måste säga att jag är så himla glad över mina arbetskamrater! Dom gör verkligen att jag trivs på/med jobbet. När jag kom hem stupade jag i säng på en gång eftersom jag inte somnade försen vid 2 igår natt och vaknade och gick upp vid 05.40. Jag sov faktiskt mellan typ 16-19 och nu ligger jag i sängen och hoppas kunna somna igen för i morgon jobbar jag delat (tur att man har 3 timmar ledigt emellan så man kan vila lite då med ;P ) nu på kvällen har jag sett senaste avsnittet av vampire diaries :D ÄLSKAR den serien!! Sen druckit te i vanlig ordning och satt upp min väggdekor :) det blev så puttinuttit så :D Nu ska jag försöka sova igen,  Herre Gud hela mitt liv snurrar just nu om hur mycket jag hinner sova mellan passen! Aja det tar på en att jobba inom äldrevården även om en del inte tror det så är det så, det kan vem som hellst där säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0