Konstiga mardrömmar

För ett par nätter sen drömde jag något konstigt... Jag drömde att jag dödade en tjej som bodde i samma trapphus som mig. Hon var så vacker, med guldblont korkskruvlockigt hår... Och jag ströp henne i hennes lägenhet, i hennes soffa men jag kände henne inte, jag hade inget emot henne alls, inget hat eller någon egentlig anledning... Jag kände lite panik precis när jag såg hennes ögon slockna, sen reste jag mig upp och gick och hämtade papper och penna och började rita av henne, hon hade så fina läppar minns jag... Sen låtsades jag som inget hänt. Fast folk i min omgivning undrade, sen fann polisen kroppen. Dom hade förhör med folk hit o dit på stan, men då hände det som inte fick hända mina teckningar försvann! Det enda som kunde länka mig till hennes mord... I mitt huvud tänker jag att jag hade gjort mig förtjänt av att åka dit men i drömmen hade jag panik och såg det som ett litet snedsteg... Konstig dröm... Att inte känna något hat bara vilja ha ihjäl henne för att kunna föreviga hennes skönhet på bild och att hon var död var en del av den skönheten. Sen vaknade och mådde lite dåligt över vad mitt sjätte sinne försöker tala om för mig egentligen. Somnade om tillsist och drömde att jag fann kärleken i en gammal flamma som bodde i ett gult radhus i Finspång, bredvid svälthagsvägen där vid pizzeria Meri. Inte för jag vet vem den gamla flamman var, för jag har aldrig träffat honom i mitt riktiga liv, men i drömmen var han bekant... Konstigt, konstigt det är som man lever i en annan dimension där i bland... Ett alternativt liv? Aja det alternativa livet skulle nog ha spenderats i fängelse så det är nog bäst att det inte existerar i verkligheten ;P


Kommentarer
Postat av: *Kicki*

Hej vännen! Vilken rysare, kan inte ha varit skönt att vakna upp. Drömmar kan vara läskiga ibland. Hoppas dem blir bättre :=) romantiska t.ex.

Kramar

Kicki

2011-10-27 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0