Mobil app

Äntligen ser jag till min stora förtjusning att blogg.se äntligen skaffat en app till mobilen så man kan blogga från iphone :D det var väl på tiden :) men bättre sent än aldrig som dom säger. I morgon är jag ledig, en fredag :) vet inte när det hände senast. Tänkte jag skulle ringa pappa o se om han har lust att hjälpa mig att sätta upp vitrinskåpen och en hylla i köket :D sen är det nog inget mer jag behöver hjälp med här sen på ett tag.. Tänkte jag skulle sätta upp draperier runt sängen någon gång, men det blir när jag har råd... Och det kan ta ett tag eftersom jag har 2500 kvar att betala av på skatten sen har jag 5000 som jag ska börja betala av till min morbror som är en skuld från mitt ex till honom egentligen, hoppas han åtminstone kommer betala halva... Men när det kommer till honom känns det inte som att det går att lita på ett dugg han säger... Jaja ekonomin hoppas jag att jag kommer ifatt snart, annars har jag tagit mig vatten över huvudet och det har jag faktiskt aldrig varit så dum o gjort tidigare så varför börja nu?! Har redan sagt till att jag vill jobba julafton funderar näästan på att ta nyår med... Men det skulle ta emot att hoppa över både jul och min födelsedag... Men får se lite vad som händer, det är ju faktiskt ett tag kvar. Ne nu ska jag sova för jag ska tvätta hela dan i morgon, har så mycket tvätt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen snart. Puss och god natt med er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0