Not so perfect night

Just nu ligger jag i soffan framför tvn, har längtat hela dagen efter filmen som började nu... Orkar inte se hela i natt men jag ville se att den började på rätt tid så jag kan spela in den :) A perfect world heter den med Kevin costner i huvudrollen, det var många år sen jag såg den sist men jag har också tänkt på den till och från i många år... Jag såg den med pappa en gång och det var verkligen våran typ av humor, våran typ av film :) för er som gillar lite äldre filmer typ 80-90 tal så kommer ni älska den helt klart! Såg även lite av polisskolan 3 förut, sånna rullar man växte upp till och för mig tror jag aldrig dom kommer bli för omoderna ;D nu ska jag dricka upp mitt te, borsta tänderna och hoppa i säng. Håller på att bli tokig på min rökabstinens (mina cigg tog slut vid 21.00 men affären öppnar inte försen kl 12.00 på helger). Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0