Sällskap :D

Igår var jag Madde och mamma på IKEA
älskar verkligen inredning!!!
det blev ett svart laptopbord, en ram
så jag äntligen kunde rama in min fina plansh
jag beställde för ett tag sen :)
och sist men absolut det mest välbehövda
en ny tvbänk!!
Nu börjar jag bli nöjd med vardagsrum-delen




Ska byta gardiner till chokladbruna oxå har jag tänkt :)

Fast även om jag uppskattade IKEA
så var huvudpunkten igår att mina underbara tre tjejer
Cissi, Gina och Ebba här och hälsade på igår :D


Det var så skönt att få prata och umgås som vi brukade,
vi bestämde till och med att vi ska gå ut någon kväll :D
Det trodde jag aldrig att dom skulle vilja,
men nu ser jag det framför mig,
tjejmys, vin lite dans ute i lilla tråkiga vanliga finspång
som vi alla trivs med och kan vara oss själva
precis som förr <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0