Hur kan man få ångest av en dröm?

Hur kan man få ångest av en dröm? Hur kan man bli så arg, ledsen och frustrerad av något som inte hänt? Det är väl kanske inte drömmen i sig... Drömmen kanske bara är en metafor för det som jag egentligen tycker är jobbigt i det verkliga livet... Jag fattar bara inte varför jag mår dåligt över vissa saker? Jag vill ju inget hellre än att inte bry mig. Jag har inte ens pratat med någon av mina vänner om det... för det känns så omoget! Det känns som en 14 årings tänk och då vill jag inte ens uttala vad det är högt.. Då vill jag mest ignorera tankarna i hopp om att dom inte finns... Men så dyker sånna där äckliga drömmar upp i stället och förstör mina nätter! Har suttit nu på morgonen med KBT tänk, det hjälper ju lite iaf men jag kanske skulle behöva ringa o prata med henne... men nån stans vet jag ju ändå vad hon tänker säga... Hon tänker säga det jag redan sitter och försöker trycka in i mitt huvud! Jag vet ju, och jag vet det så väl. Jag saknar Marie. När det är jobbigt åker jag alltid ut dit och minns vem jag är, vad jag tycker är viktigt och mest av allt där finns all kärlek och omtanke jag behöver. Min bästa vän som lyssnar och ger mig råd. Men varken hon eller jag har tid till det nu :( jag har mycket jobb framför mig och jag behöver ta vart enda ett, speciellt helgerna, jag är extra tacksam för kvällar och helger. Som tur är så finns det bara jobb i huvet när man är på jobbet, annan smörja får inte plats. Så i morgon jobbar jag från 13.30 - 21.30 på trean skönt :) sovmorgon och lång dag :) ne nu ska jag ta ännu ett bloss tror jag. Ha det gött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0