Virriga tankar

Usch va ruggit och grått det är ute idag, sånna här dagar är man glad att man jobbar inomhus :) idag ska jag jobba på avdelning 3, det är lite av en favoritavdelning faktiskt. Jag älskar verkligen dom boende där, känns som jag har fått bra kontakt med dom flesta av dom :) allt utanför jobbet förvirrar mig lite just nu som kanske märktes på tidigare inlägg. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra av min fritid... Jag är inte sugen på att gå ut och festa, känner bara att det inte är värt att må dåligt dagen efter... Sen orkar jag inte trängas med massa folk på krogen heller för den delen. Har tappat inspirationen hemma också, det är inte kul att behöva be pappa och mamma om hjälp jämt så jag har bara låtit det va... Men jag har haft sönder åtskilliga glas för att jag stallt dom på stolar, datorn golvet mm för att jag använder vardagsrumsbordet som tvbänk... Skulle verkligen behöva en ny tvbänk men då måste jag be nån åka till Linköping med mig... Och då är vi ju där igen, be folk om hjälp som jag gjort alldeles för mycket när jag flyttade hit. Känns som det kvittar, så känns det mesta nu för tiden. Skulle vilja hitta något på min fritid som jag vill göra, Kolmården var ju något alldeles extra :) sen gillar jag ju att ta kort... Kanske borde leta upp något nytt jag skulle vilja rita av? Sen har jag ju en bok som jag inte läst klart än; förlorad ängel heter den... Hmm det finns ju faktiskt lite saker jag skulle kunna göra när jag tänker efter som inte kräver så mycket ork, för det har jag typ ingen ;P ne om jag skulle lägga mig på soffan och vila en stund till innan jobbet börjar? Helt otroligt, har varit uppe en timme och allt jag kan tänka på är att lägga mig igen! Hoppas jag blir piggare på jobbet, men det brukar jag bli :) puss o kram på er kära läsare.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Nu har jag kollat mitt schema för oktober, och jag är ledig en HEL del - bara att pricka in de dagar då du inte jobbar så scrappar vi lite, snackar vi lite, tittar på film lite, dricker te lite...allt det där som är så fjuttigt i ord men som gör allt av allt. :) Jag är ledig 17-18:e, 22-24:e, 26-28:e samt 31:a oktober. Hörs! :D Puss puss

2011-10-04 @ 13:53:13
Postat av: Filla

Du får jätte gärna fota mig o vilda o rita av oss ;) jag skulle bli jätte jätte glad ;) om du vill kan vi åka till Ikea? PUSS

2011-10-18 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0