Rastlös?! Jag?!!!

Ne rastlös har väl inte varit något jag ofta blivit men nu på senare tiden är det faktiskt så mer och mer. Jag vill ut! Ut och äta på nya ställen och njuta av god mat!! Jag vill åka in till stan och kolla på kläder och inredning och bara ta in allt liv och all rörelse runt omkring mig. Jag har köpt nytt smink och en helt ny uppsättning av sminkborstar som jag bara ÄLSKAR att jobba med, jag vill ha flera anledningar att få göra mig fin, att få fixa håret så som min underbara Gitte har lärt mig så det blir sådär fluffigt och lockigt. Känns som jag levt med huvudet i sanden ett bra tag, jag bara sover o jobbar... men sen Jesper kom in i mitt liv har jag fått tillbaks glädjen att vilja göra saker, saker som inte bara innefattar mina hem-sysslor. På fredag åker vi på kryssning till Riga :) det ska bli så skönt att få åka iväg lite med mitt hjärta :) han har tänkt att han ska skämma bort mig på kryssningen, men jag såg allt att min lön går in innan helgen så jag tänker allt skämma bort honom med <3 han är så otroligt snäll och generös och förstående har nog aldrig träffat någon som verkligen behandlar en som en riktigt prinsessa, han bjuder på mat, han diskar!!, han kelar mig på ryggen och stryker i mitt hår ibland i timtal! Och ibland skickar han så fina sms så jag blir helt rörd och tårögd för han är så duktig på att formulera sig. Om jag skulle tänka ut någon dålig egenskap han besitter så är det nog att han kan vara en riktig besserwisser!! Han ska ha rätt i allt han säger och han drar sig verkligen inte för att gnugga det i ansiktet på någon annan, han gillar verkligen att retas ibland! Samtidigt, är det den enda dåliga egenskapen jag sett hittills så är han nog en ganska bra kille ;P jag vill inte ens tänka på hur många dåliga egenskaper jag har!! Negativ inställning till det mesta som jag inte vet något om skulle jag vilja säga är en av dom, depressionen kan göra mig till ett riktigt monster!! När jag ser tillbaks på saker jag sagt under mina depressionsperioder undrar jag verkligen hur folk stått ut med en? Känns som jag varit en bitter varelse i ett stort ändlöst svart hål, tur att jag fick hjälp genom terapi och medicin :) jag är inte alltid glad och lycklig men jag sitter inte i totalt mörker längre iaf. Nu när jag mår dåligt tänker jag att det kommer komma bättre perioder i mitt liv, som nu tex :) nu när jag vill njuta av livet :)


Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag älskar dig precis som du är!
Bitter eller inte! <3

2012-08-23 @ 10:39:34
URL: http://thekittycats.blogg.se
Postat av: Josefin

Du är så jäävla fin och förtjänar det bästa, basta! Och hahaha du tror att du är jobbig när du inte är ditt allra mest strålande jag - jämfört med de flesta andra är du en rosig baby med plommonkinder. Puss och gull

2012-08-23 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0