Natt natt natt

Jaha då är man igång och jobbar natt då :) jag trivs faktiskt jättebra :) är inne på tredje natten nu sen har jag bara en kvar så är jag ledig i helgen.

Tänkte jag skulle ta mig ut och fira Bea som fyllt 25 år här i veckan, men jag vet inte vad jag ska köpa än... Hon och jocke köpte en bailys till mig i 25 års present och det blev jag asglad över för jag älskar bailys och det är så sällan jag köper något sånt till mig själv, så nu måste jag komma på något lika bra till henne :)
Igår beställde jag nya köksgrejer :D en ny kaffekokare och en ny vattenkokare!! Dom är så snygga! Jag längtar verkligen tills dom kommer så jag kan använda dom :) :) det är blå belysning på dom båda två, obh nordica galaxy heter serien... är nääästan lite sugen på att köpa brödrosten med, men jag rostar ju aldrig bröd och jag har än så länge aldrig ägt en brödrost... Så vi får se ;P

 

Måste jag köpa vit färg till mitt kök jag vill ha svartvitt där. Gärna med svarta spets-detaljer på typ gardin och runt vita pelarljus :D jag har en bild i huvet om hur fint det kommer se ut men vi får se. Min lillasyster har förresten skaffat lägenhet nu, så hon ska åka och handla möbler o grejer. Blir så himla avundsjuk för jag älskar att flytta, hitta en ny lägenhet med nya möjligheter och idéerna bara flödar när man kollar sig omkring :) men det tråkigaste är tapetsering för att underarbetet tar sån tid :/ man vill bara snabbspola över till inredningen!! Vi får se, kanske blir det Finspång igen om jag hittar något jobb där.

Ha det bra så länge,
Älska mer, förlåt oftare,
och ångra inget!
Man vet aldrig när tiden är förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0