Omställning pågår

Jaha, då ligger man här i sängen och ska försöka somna liiite tidigare än 05.00-06.00 får se hur det går... Det är lite tråkigt att skifta mellan natt och dag faktiskt, för när man väl har fått in natten i systemet då ska man plötsligt gå upp när man brukar gå och lägga sig? Det blir lite påfrestande... Skulle hellre jobba eftermiddagar i så fall.
I natt drömde jag om Mange, jag drömde att jag höll på och gjuta en betong balkong åt oss för vi bodde i samma hus han Stina och jag o folk som jag inte vet vilka dom är... Balkongen var trasig och jag skulle laga den för den var stor, sträckte sig runt halva huset typ. Jag vet att jag tänkte "här kommer vi kunna sitta i sommar och röka o dricka o snacka till sent på nätterna, och dom andra i huset kommer höra oss och komma upp o göra oss sällskap. Det här kommer bli den bästa sommaren någonsin". Det var en fin dröm... Jag lyssnade lite på Alan Jackson igår på vägen hem, sen vevade jag ner rutan när vi närmade oss din minnesplats... Ville spela lite för dig, vill att du ska veta att du aldrig kommer bli glömd... En del av dig kommer alltid finnas kvar i mig (som i så många andra). Det är svårt att lyssna på country utan dig... Det är ingen mer än jag som känner country i själen, ska jag vara ärlig är det knappt någon som står ut att lyssna på det... Sjukt och oförståeligt att du är borta, jag struntar i vad folk säger om att det var självförvållat, ska det vara en tröst? Att det var ditt fel? Ska jag älska dig och sakna dig mindre för att du begick ett misstag som kostade dig livet?!! Folk begår misstag hela tiden!! Det gör väl för i helvete inte mindre ont i mig att yttra dom orden?!! Jag undrar verkligen vad som får människor att dela med sig såna tankar till mig? Tänk det i huvet, diskutera med andra... men att säga det till mitt ansikte är att smutskasta dig och våran sorg och saknad till dig.

Jag förstår inte, varje gång jag ska blogga så tänker jag skriva om helt andra saker men så kommer alltid tankarna kring dig upp...

Jag har träffat någon... Jag tror det kan vara rätt den här gången, det känns så... Det är inte för att lindra min sorg, det har faktiskt ingenting att göra med det... Jag hade faktiskt inga planer på att träffa någon på ett bra tag... Jag hade planer på att dra härifrån, till Kalmar kanske efter sommaren... Så dyker han upp som gubben i lådan och allt förändras över en dag bara... Jag tror att det kommer bli något bra, jag ska kämpa för det och hoppas att det är någon som är villig att kämpa han med... Livet är inte alltid lätt för att man har någon, och ett förhållande blir lättare att leva med om man går in i det av rätt anledning och inte för att bli "räddad"... Ju tidigare man inser att man bara kan rädda sig själv ju lättare blir livet, tycker jag iaf :)
Vi får se hur det blir men jag är iaf otroligt glad :)

Sist tänkte jag lägga ut mina hyllningstrosor som jag tryckte upp på marknaden sist.
Den hyllar jag mina (och andras med för den delen) former :)
Min kropp må inte vara perfekt i mina ögon, men det är min kropp och jag accepterar den och jag försöker älska den varje dag. Skönhet har så många definitioner och alla har vi olika smak.
Så här är för alla er med "lite mer att ta av" :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, I love your big butt!!

2012-06-12 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0