Sister

Fick en så himla fin present av min syster i söndags. Hon har varit i Cypern och jag frågade henne om inte hon kunde köpa med en souvenir till mig och det gjorde hon. En jättesöt glasnalle, jag vet att dom finns i Sverige med för Molly valde ut en sån som det stod Pappa på till begravningen och den står nu på hans gravplats. Jag fick en som det stod Sister på och några rader om hur min syster är den bästa vännen man kan önska sig.. Jag blev så glad att jag blev rörd att hon just valt en sån fin present som verkligen visar uppskattning till våran relation :) jag älskar min syster över allt annat och blir så glad när hon visar för mig att hon känner det samma <3 hon har verkligen varit sämst på att visa sånt tidigare, men hon har verkligen blommat ut och blivit en riktigt underbar tjej och en nära vän. Jag känner att vi är mer på samma nivå nu än vi någonsin varit tidigare.
Du är den som står mig närmast i familjen och jag älskar dig som syster, som vän och som person över huvud taget. Hoppas vi alltid kommer ha varandra genom livet.


Kommentarer
Postat av: Madde

<3 :)

2012-05-16 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0