Syster yster :)

Helt SJUKT!!! Jag tycker min syster har varit sååå duktig dom senaste månaderna, ute och springer/går varje dag, äter nyttig mat och jobbar på det med! Jag tänker hur orkar hon?! Men hennes envishet har verkligen gett resultat, hon ser fantastisk ut som en skådespelerska lr nått! Hon ger mig verkligen inspiration, för jag tänker "kan hon, då borde det fan finnas hopp för mig med!" hon har varit lika bekväm som jag men hon gav sig fan på det och nu har det äntligen gett resultat :) är glad för hennes skull och något avundsjuk ;P grattis syrran du ser verkligen Amazing ut!!


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra?
Kika in mitt parfym tips med upp till 70%rabatt
kraaam

2012-09-26 @ 16:31:21
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0