Finspångsfylla, usch

I lördags var det hotellet och jag bestämde
mig för att göra en kraftansträngning och gå.
Men gå gjorde jag inte lika mycket som snubblade...
Och stapplade...
Och ramlade...
Och se på fan; VOLTADE!

Alla
fick chansen att möta mitt alterego
(jag har bestämt mig för att döpa henne
till det passande namnet) Dita Von Hjärndöd.
För Lisa kommer inte ihåg några möten eller diskussioner.
Jo kanske ett ;P 
(som nu säkert tror att jag är största a-lagaren)
Slutsats=
Drick inte utan att ha ätit något under dagen,
för Dita är ingen trevlig person att ta ansvaret för.


Före


Efter


Kommentarer
Postat av: pipp

Fan jag vill också träffa Dita, jag tror hon å jag skulle ha massa gemensamt =P

2009-12-01 @ 21:24:17
Postat av: lisa

Hahaha i så fall tycker jag sund om dig. Men pipp Von norway skulle säkert gilla henne ;)

2009-12-02 @ 09:36:46
URL: http://missvampirella.blogg.se/
Postat av: pipp

hahahhaha pipp von norway skulle ÄLSKA henne. de kanske kan mötas på juldagen nästa gång =P

2009-12-02 @ 16:33:05
Postat av: lisa

Det låterv som en plan det =) då har nog folk glömt allt jag gjorde i helgen och så kan jag börja från noll igen hahaha =D

2009-12-02 @ 19:26:10
URL: http://missvampirella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0